آ
-
آموزش مدیریت والدین
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی مدیریت والدین و تابآوری در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان [دوره 5، شماره 2، 1393]
-
آموزش مهارتهای زندگی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش علائم اختلال سلوک [دوره 5، شماره 1، 1393]
ا
-
اتیسم
اثربخشی درمان با استفاده از اسب بر بهبود مهارتهای اجتماعی کودک اتیسم و تأثیر آن بر کیفیت زندگی و سلامت روان مادر [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]
-
اختلال سلوک
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش علائم اختلال سلوک [دوره 5، شماره 1، 1393]
-
استانداردسازی
استانداردسازی نسخه سوم نوین آزمون توانایی شناختی وودکاک- جانسون برای کودکان دبستانی با مشکلات یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1393]
-
اضطراب امتحان
بررسی کارآیی مدل ماهی بزرگ در ظرف کوچک: مقایسه اضطراب امتحان، خودپنداره تحصیلی وخودپنداره اجتماعی دانشجویان استعداد درخشان و عادی [دوره 5، شماره 2، 1393]
-
اعتبار
استانداردسازی نسخه سوم نوین آزمون توانایی شناختی وودکاک- جانسون برای کودکان دبستانی با مشکلات یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1393]
-
انعطافپذیری ذهنی
مقایسه کارکردهای اجرایی در دانشآموزان با آسیب شنوایی و دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 2، 1393]
ب
-
برنامهریزی/حل مسئله
مقایسه کارکردهای اجرایی در دانشآموزان با آسیب شنوایی و دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 2، 1393]
ت
-
تاب آوری
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی مدیریت والدین و تابآوری در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان [دوره 5، شماره 2، 1393]
خ
-
خودپنداره اجتماعی
بررسی کارآیی مدل ماهی بزرگ در ظرف کوچک: مقایسه اضطراب امتحان، خودپنداره تحصیلی وخودپنداره اجتماعی دانشجویان استعداد درخشان و عادی [دوره 5، شماره 2، 1393]
-
خودپنداره تحصیلی
بررسی کارآیی مدل ماهی بزرگ در ظرف کوچک: مقایسه اضطراب امتحان، خودپنداره تحصیلی وخودپنداره اجتماعی دانشجویان استعداد درخشان و عادی [دوره 5، شماره 2، 1393]
د
-
دانشآموزان با آسیب شنوایی
مقایسه کارکردهای اجرایی در دانشآموزان با آسیب شنوایی و دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 2، 1393]
-
درمان با استفاده از اسب
اثربخشی درمان با استفاده از اسب بر بهبود مهارتهای اجتماعی کودک اتیسم و تأثیر آن بر کیفیت زندگی و سلامت روان مادر [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]
ر
-
رضامندی زوجیت
طراحی برنامه جامع غنی سازی روابط درون خانوادگی با تأکید بر مشارکت والدین در اصلاح مشکلات رفتاری فرزندان: پیش مطالعه پژوهشی [دوره 5، شماره 2، 1393]
-
روابط درون خانوادگی
طراحی برنامه جامع غنی سازی روابط درون خانوادگی با تأکید بر مشارکت والدین در اصلاح مشکلات رفتاری فرزندان: پیش مطالعه پژوهشی [دوره 5، شماره 2، 1393]
-
روایی سازه
استانداردسازی نسخه سوم نوین آزمون توانایی شناختی وودکاک- جانسون برای کودکان دبستانی با مشکلات یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1393]
-
روایی همزمان
استانداردسازی نسخه سوم نوین آزمون توانایی شناختی وودکاک- جانسون برای کودکان دبستانی با مشکلات یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1393]
-
رویکرد شناختی- رفتاری
اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی دختران نابینا [دوره 5، شماره 1، 1393]
س
-
سلامت روان
اثربخشی درمان با استفاده از اسب بر بهبود مهارتهای اجتماعی کودک اتیسم و تأثیر آن بر کیفیت زندگی و سلامت روان مادر [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]
ع
-
علایم مرضی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش علائم اختلال سلوک [دوره 5، شماره 1، 1393]
ک
-
کارکردهای اجرایی
مقایسه کارکردهای اجرایی در دانشآموزان با آسیب شنوایی و دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 2، 1393]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی درمان با استفاده از اسب بر بهبود مهارتهای اجتماعی کودک اتیسم و تأثیر آن بر کیفیت زندگی و سلامت روان مادر [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی دختران نابینا [دوره 5، شماره 1، 1393]
م
-
مدل ماهی بزرگ در ظرف کوچک (BFLPE)
بررسی کارآیی مدل ماهی بزرگ در ظرف کوچک: مقایسه اضطراب امتحان، خودپنداره تحصیلی وخودپنداره اجتماعی دانشجویان استعداد درخشان و عادی [دوره 5، شماره 2، 1393]
-
مشاوره گروهی
اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی دختران نابینا [دوره 5، شماره 1، 1393]
-
مشکلات رفتاری
طراحی برنامه جامع غنی سازی روابط درون خانوادگی با تأکید بر مشارکت والدین در اصلاح مشکلات رفتاری فرزندان: پیش مطالعه پژوهشی [دوره 5، شماره 2، 1393]
-
مشکلات رفتاری
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی مدیریت والدین و تابآوری در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان [دوره 5، شماره 2، 1393]
-
مهارتهای اجتماعی
اثربخشی درمان با استفاده از اسب بر بهبود مهارتهای اجتماعی کودک اتیسم و تأثیر آن بر کیفیت زندگی و سلامت روان مادر [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد